شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98

ضوابط و شرایط شرکت در کنکور سراسری 98 ، با انتشاردفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 ، توسط  سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام می گردد. رقابت برای ورود به دانشگاه های دولتی و رشته های پرطرفدار در میان متقاضیان  کنکور سراسری همچنان وجود دارد .

برای مشاوره شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 و شرایط شرکت در کنکور سراسری 98 
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور(شهرستان) با شماره ۷۰۷۰۵۰۹۶-۰۲۱ و از شهر تهران با شماره ۷۰۷۰۵۰۹۶ یا ۹۰۹۲۳۰۵۷۵۰ تماس بگیرید.
پاسخگویی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98

اطلاع ازشرایط شرکت در کنکور سراسری 98  برای متقاضیان ضروری است.لزوما متقاضیان ، دفترچه شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 ، برای اطلاع از شرایط شرکت در کنکورسراسری 98را مطالعه بفرمایید . درسال های اخیر، پذیرش بدون کنکور، دربسیاری از رشته ها در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور صورت می پذیرد. اما رقابت کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه های دولتی و رشته های پرطرفدارهمچنان وجود دارد . پیش بینی می گردد ثبت نام کنکور سراسری 98 ،در اوایل بهمن ماه 97 برگزار گردد.شرایط شرکت در کنکورسراسری 98 ، مانند سال های گذشته به دو دسته شرایط عمومی واختصاصی تقسیم می گردد. شرایطی که به آن اشاره نموده ایم ، براساس تجربه در آزمون سال های گذشته می باشد .
مطالب مرتبط:

Comments

Popular posts from this blog

منابع کنکور ریاضی 98

برنامه ریزی کنکور سراسری 98